Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Myyjä: Ihka Clothing Oy
Y-tunnus: 3105214-5

Myymme tuotteita Suomessa yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille, poislukien Ahvenanmaa. Eurooppaan tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille.
Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.9.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Lasku- ja osamaksuvaihtoehto

Lue tarkemmin Walleysta täältä.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, joten tarkastathan hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat on ilmoitettu sekä ostoskorissa että tilausvahvistuksessa.

Huomioithan, että jos olet tilannut samaa kangasta yli 5 metrin palan, saatamme lähettää sen kahtena palana kankaassa olevien virheiden tai katkojen vuoksi. Voit kirjata tilauksen lisätietoihin jos yhtenäisen palan koolla on merkitystä.

Kankaiden kaupallinen käyttö

Ihkan oman tuotannon kuosikankaat on tarkoitettu vain yksityiseen käyttöön. Rajoitamme oman tuotantomme kankaiden käyttöä kaupallisissa tarkoituksissa. Tämä tarkoittaa sitä, että emme salli näiden kankaiden käyttöä elinkeinotoiminnassa. Muita kankaita, yksivärisiä ja muiden toimittajien kuosikankaita voidaan käyttää myytävissäkin tuotteissa. Tarkistathan aina valikoimamme muiden kotimaisten kangasvalmistajien tuotteiden kohdalla brändiltä itseltään, saako tuotteita käyttää kaupallisesti. Muiden toimittajien kuositrikoot ja -joustocolleget on eroteltu omille sivuilleen verkkokaupassa.

Toimituskulut

Tilauksesta veloitettava toimituskulu lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksestasi veloitettavat toimituskulut näet ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
DB Schenkerin noutopistepaketti 5,90€
Matkahuollon Lähellä-paketti 5,90€
Postin postipaketti 7,90€
Nouto myymälästämme ilmainen

Kaikki yli 100 € tilaukset toimitamme DB Schenker noutopistepakettina Suomeen ilman kuluja.

Toimituskulut Eurooppaan kohdemaan mukaan 19,90-54,90€.

Asiakkaalle lähetetään seurantatunnus kun paketti rekisteröidään kuljetusliikkeelle. Paketin saapumisesta noutopisteeseen ilmoitetaan tekstiviestillä. Kotiovelle kuljetettavista paketeista jakelu soittaa vastaanottajalle ja sopii toimitusajankohdan. Sähköinen lahjakortti tulee automaattisesti heti oston jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut sekä alv 25,5%.

Lisätilaus samaan lähetykseen on mahdollista, olethan tällöin meihin yhteydessä ennen tilaustasi puhelimitse tai sähköpostitse ellei kassalla ole valittavana toimitusvaihtoehdoksi “lisätilaus”.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokaupassamme siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön Paytrail maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Meillä käy maksuvälineenä yleisimmät suomalaiset verkkopankit, luottokortit ja MobilePay.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan toimivan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi valintasi mukaan joko Matkahuollon, Postin tai DB Schenkerin kautta.

Tilauksen voi myös noutaa myös itse Ihkan myymälästä Seinäjoelta. Osoitteemme on Tuottajantie 26 E, 60100 Seinäjoki. Mikäli noudat tilauksesi liikkeen aukioloaikojen ulkopuolella, sovi noutoajankohta aina erikseen. Löydät myymälän aukioloajat täältä. Myymälästä noudettavia tilauksia säilytetään kuukauden ajan.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-5 arkipäivää. Postitamme tilauksia jokaisena arkipäivänä viikossa. Toimitusaika Euroopan sisällä voi vaihdella 3-8 arkipäivän välillä.

Vaihto- ja palautusoikeus

Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksestasi vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla palautettaessa täysin uutta vastaavassa kunnossa ja laput paikoillaan. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Peruutusoikeus ei koske määrämittaan leikattuja kankaita.

Ilmoitus vaihdosta tai palautuksesta tulee tehdä selkeästi kirjallisena sähköpostiimme (laura@ihkaclothing.fi) ennen tuotteiden lähettämistä takaisin.

Palautettavan tuotteen tulee olla pesemätön, käyttämätön ja tuotekortin on oltava kiinni vaatteessa. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa ja asianmukaisesti takaisinlähetystä varten pakattuja.

Tarkista tuotteet ja mittaa kankaat niiden saavuttua. Kankaan pesun tai leikkauksen jälkeen vastuu siirtyy kuluttajalle. Myynnissä olevat kankaat voivat kutistua pesussa 3-10 %, huomioithan tämän tilausta tehdessäsi. Huomioithan myös, että tietokoneen näyttö saattaa vääristää kankaan värejä.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Palauttaessasi tilausta, liitä siihen aina mukaan
– Nimesi (etu- ja sukunimi, mahdollisesti myös yritys)
– Yhteystietosi (sähköpostiosoite ja puhelinnumero)
– Tilauksesi tilausnumero

Jos asiakas haluaa palauttaa tilaamansa tuotteet, maksaa hän itse palautuksesta koituvat postikulut. Kun tuotteet on palautuneet takaisin Ihkalle ja olemme todenneet ne virheettömiksi, palautamme tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. Palautuksesta saat maksupalvelutarjoaja Paytraililta sähköpostin, jonka kautta pääset vahvistamaan tilinumerosi rahojen palautusta varten. Tietyissä maksutavoissa Paytrailin vahvistusta ei tarvita ja maksu palautetaan suoraan asiakkaalle. Mikäli palautat vain osan tilauksen tuotteista, ei tilauksen alkuperäisiä toimituskuluja palauteta.

Palautusosoitteemme:
Ihka Clothing Oy
Tuottajantie 26 E
60100 Seinäjoki
liitä palautukselle puhelinnumero saapumisilmoitusta varten (050 353 6138)

Vaihtotilanteessa asiakas maksaa tuotteen palautuksesta koituvat postikulut ja Ihka Clothing uuden tuotteen lähetyskulut yhden kerran. Mikäli korvaavaa tuotetta ei verkkokaupasta sillä hetkellä löydy, toimitaan tilanteessa asiakaspalautuksen tavoin.

Noutamaton lähetys

Kuljetusyhtiöt säilyttävät lähetyksiä 7 vrk noutopisteessä, jonka jälkeen paketti palautuu meille takaisin. Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin kaupan purkaminen. Noutamatta jätetyistä tilauksista perimme kuljetusyhtiön palautuskulut sekä selvittelymaksun yhteensä 30€.

Asiakaspalvelu

Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
laura@ihkaclothing.fi
Puh. 050 353 6138

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).