Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Myyjä: Ihka Clothing Oy
Y-tunnus: 3105214-5
Osoite: Kivimäentie 20, 60720 Tuomikylä

Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen, poislukien Ahvenanmaa.
Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.3.2020 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Collector lasku- ja osamaksuvaihtoehto

Lue tarkemmin Collector lasku- ja osamaksuvaihtoehdon ehdoista

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, joten tarkastathan hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat on ilmoitettu sekä ostoskorissa että tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksesta veloitettava toimituskulu on vakio ja se lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksestasi veloitettavat toimituskulut näet ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Toimituskuluja ei peritä, jos toimitustavaksi valitaan nouto Seinäjoen myymälästä.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokaupassamme siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön Paytrail maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Meillä käy maksuvälineenä yleisimmät suomalaiset verkkopankit, luottokortit ja MobilePay.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan toimivan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi valintasi mukaan joko Matkahuollon, tai Postin kautta. Voit myös valita toimitustavaksi noudon, jolloin tilaus noudetaan Ihka Clothingin myymälästä Seinäjoelta, osoitteesta Vaasantie 11 (Rytmikorjaamo).

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-4 arkipäivää. Postitamme tilauksia kolmena päivänä viikossa (ma, ti, to). Tuotteen ollessa varastossamme, pyrimme lähettämään tuotteen aina seuraavana postituspäivänä, mutta mikäli tuote on loppunut verkkokaupastamme, on toimitusaika silloin pidempi.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksestasi. Tuotteen tulee olla palautettaessa täysin uutta vastaavassa kunnossa ja laput paikoillaan. Peruutusoikeus ei koske määrämittaan leikattuja kankaita.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi kirjallisena sähköpostiimme (laura@ihkaclothing.fi) tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja asianmukaisesti takaisinlähetystä varten pakattuja.

Tarkista tuotteet ja mittaa kankaat niiden saavuttua. Kankaan pesun tai leikkauksen jälkeen vastuu siirtyy kuluttajalle. Myynnissä olevat kankaat voivat kutistua pesussa 3-10 %, huomioithan tämän tilausta tehdessäsi. Huomioithan myös, että tietokoneen näyttö saattaa vääristää kankaan värejä.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Jos palautus hyväksytään, asiakas palauttaa tuotteet omalla kustannuksella. Mahdollinen rahanpalautus koskee vain tuotteita, ei kuljetuskustannuksia.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen aina mukaan
– Nimesi (etu- ja sukunimi, mahdollisesti myös yritys)
– Yhteystietosi (sähköpostiosoite ja puhelinnumero)
– Tilinumerosi (rahojen palautusta varten)

Toimituskuluista vastaa palauttaja, eikä aiemmin maksettuja toimituskuluja korvata.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:
Ihka Clothing Oy
Vaasantie 11
60100 Seinäjoki

Muistathan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Mikäli paketti palautuu takaisin, veloitamme uudelleenlähetyksestä uudet lähetyskulut (6,00€) sekä palautuksesta aiheutuneet kulut (10€).

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
laura@ihkaclothing.fi
Puh. 050 353 6138

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).